Fa'afeiloa'i i lenei 'upega tafa'ilagi!

Fa'avasegaga o taulima silicone, ituaiga taulima silikoni, O a sitaili o taulima silikoni?

WPS图片(1)

1. Tusia le taulima silikoni vai: vaneina upu i luga o le limu e fai sa'o.O lenei ituaiga taulima e manaʻomia e tatala ai le limu.

2. Lomiga taulima silicone vai: o lona uiga, silicone taulima e leai se totogi tatala limu.Afai e manaʻomia le tatalaina o le limu mo le tele faʻapitoa, e mafai ona vaevaeina le taulima lolomi i le tele-lanu lomitusi laupepa ma le monochrome lau lolomi.Multicolor overprint o se ituaiga o taulima silikoni e mafai ona vave faia.

3. Taulima silicone lanu lanu: O lenei ituaiga taulima o se taulima faʻatasi ai ma se faiga faʻalanu i luga o le faʻavae o le muamua, o loʻo i ai se aafiaga faʻapitoa i LOGO ma faʻamalosia atili ai le faʻalauiloaina o le LOGO.

4. Segmented silicone bracelet: O lenei ituaiga taulima e faia e ala i le tuʻufaʻatasia o lanu eseese o mea paʻu i le taimi e tasi.O taulima fa'avaevae e fa'apipi'iina i le va o vaega lanu ta'itasi e fa'afiafia atili ai le taulima.

5. Taulima silicone Camouflage: O lenei ituaiga taulima e faʻafefiloi ma le tele o le kelu lanu i le taimi o faʻafefiloi paʻu, ona faʻafefe ai lea i totonu o le limu.O le taulima silicone ei ai lanu eseese pe a uma ona faʻapipiʻiina, lea e sili atu ona lauiloa i tama ma teine.

6. Taulima silikoni moli moli: O lenei taulima araisa e faʻafefiloi ma le phosphor pe a faʻafefiloi le paʻu.Pe a faʻapipiʻi, e tutusa lava ma le taulima silicone masani.E na o le po e mafai ona iloa ai.Aafiaga felanulanua'i: moli mumu, moli lanumeamata, moli lanumoana.E sili atu le mata'utia i le po.

O taulima silikoni e faʻavasegaina i sitaili

togitogiga: O le logo tusitusiga i luga o le taulima silikono e faʻafefe.

Embossed: O le logo logo i luga o le silikoni taulima e convex.

Monochrome: tasi le lanu o le taulima silikoni.

Fa'afefiloi lanu: O le taulima silikoni atoa e faia i ni lanu se lua pe sili atu fa'afefiloi fa'atasi.

Lomitusi: O le tagavai i luga o le taulima silikoni e lolomi i luga o le taulima e ala i le lomitusi mata ma le vaitusi.

luminescence: e masani lava ona faasino i le silicone taulima e susulu i le pogisa i le vevela maualuga, lea e aofia ai foi se taulima fluorescent, fluorescent taulima E faasino i le faamatuu atu o le malamalama maualalo-malosi i le pogisa ina ua uma ona mitiia le susulu o le malamalama maualuga-malosi.

Vaevaega lanu: O le lanu i luga o le taulima silicone o se vaega i lea vaega, e ese mai le faʻafefiloi lanu.E tele lanu e le fa'afefiloi fa'atasi.

Faatumu lanu Intaglio: fa'aopoopo isi lanu i luga o le fa'avae o le logo intaglio.O lona uiga, o le logo ma le silicone taulima e lua lanu eseese.

Faʻatumu lanu faʻapipiʻi: faʻaopoopo isi lanu i le logo faʻapipiʻi, o lona uiga, o le lanu o le logo ma le silikoni taulima e lua lanu eseese.

Fa'atasi ma fa'amau fa'amau: e fa'asino i le taulima silikoni ma fa'amau fa'amau i pito uma e lua.

Fuga galu: o le pito o le taulima silikoni e galu.

Fu'a a le atunu'u: O le taulima silicone atoa o lo'o lolomi ma le fu'a a le atunu'u.

 


Taimi meli: Feb-09-2023