Fa'afeiloa'i i lenei 'upega tafa'ilagi!

E faʻafefea ona gaosia oloa silikoni, auala gaosi oloa silicone ?

O le auala e gaosia ai oloa silikoni, auala gaosi oloa silicone o le auala e gaosia ai oloa silicone, oloa silikoni ma foliga sili ona lelei, e maua ai e tagata le tele o oloa ma manaʻoga ola, oloa silica gel talafeagai fanua e matua lautele, ma le taimi nei o le silica gel. ituaiga oloa, o le faʻaaogaina o oloa silica gel toetoe lava a aofia ai le ola o tagata!

shefd (1)

Silicone oloa gaosiga metotia:

1. Sauniuniga o mea mata'utia silica gel: e ala i le fa'atauina o mea mata'utia silica gel ma ituaiga eseese o le fa'apipi'iina o sui sooupu i mea pa'u silicone.

2, auala faʻapipiʻi: paʻu silicone lava ia o loʻo i ai se malosi malosi, o lea e faigofie ai ona faʻafefiloi i le gaosiga o gaosiga, ona o le le lava o uiga palasitika talafeagai o le gaosiga, o lea e le faigofie ai ona gaosia.

3, faʻafefiloi auala: a maeʻa le tatalaina o le faʻafefiloi, ina ia maua ai le silica gel oloa i pisinisi eseese ma uiga eseese, o lea o le a faʻaopoopoina i le gaosiga o le silica gel mea mata o mea kuka kuka, ona sosoo ai lea ma le masini faʻafefiloi i totonu o le faʻafefiloi. , faʻafefiloi e maua pe a maeʻa le gaosiga o uiga eseese o le silica gel semi-products raw material.

4, vulcanization auala molding: oloa silica gel uma o loʻo i totonu o le masini vulcanization faʻapipiʻiina poʻo le auala faʻapipiʻi faʻapipiʻi i le auala faʻafefeteina faʻapipiʻiina oloa maeʻa, pe a maeʻa le gaosiga o ituaiga uma o oloa maeʻa.

shefd (2)

 

O le faaiuga o metotia e fa o loʻo i luga: oloa paʻu ma oloa silica gel i le gaosiga o le gaosiga e toetoe lava a tutusa, e le tutusa le gaosiga o meafaitino, ma oloa silica gel ma oloa paʻu e eseese, silica gel oloa e le oona ma leai se manogi. , saogalemu ma puipuiga o le siosiomaga.O oloa pa'u e ono afaina ai le tino.I aso nei, o le tele o oloa silicone ua uma ona suia oloa paʻu, ae ona o le tau o mea mataʻutia o oloa silicone ma oloa paʻu e le tutusa, o lea e le tutusa ai le auala e filifili ai.

I luga o le Initaneti, ituaiga uma o oloa silikoni i luga o le maketi e tumu i mea matagofie i mata, mai le umukuka silikoni, mea faʻaoga silicone, nofoaga laʻititi mai le silica gel alamanuia i le silicone grade medical, o lea o le silikoni i le olaga faʻaogaina lautele lautele, o le silica gel o se ituaiga o mea aoga sili ona malosi, o vaega autu o le silica gel mo silica, e vaivai, saogalemu e le oona, mautu mea tau vailaʻau, E talafeagai e sui ai le tele o mea ma faia mea ola.I aso nei, o le a faʻasoa atu e Qingyi ia oe mea o loʻo faia i mea aoga silica gel

shefd (3)

 

Tulaga lelei o oloa silikoni: maualuga le vevela: faʻaogaina le vevela -40 i le 230 tikeri Celsius, maualalo le vevela e le faʻamaʻaʻaina, maualuga le vevela e le liusuavai, e le maua ai ni mea oona, e mafai ona faʻaogaina i le microwave ma le ogaumu.2, faigofie ona mama: silica gel oloa gaosia e silica gel e mafai ona fufulu i le vai mama pe a uma ona faʻaoga, e mafai foi ona faʻamamaina i totonu o le fafie.3, ola umi: silica gel mea kemisi faatinoga e matua mautu, faia o oloa, pe a faatusatusa i isi mea e umi atu le olaga.4, vaivai ma faʻalelei: faʻafetai i le vaivai o mea gel silica, mea faʻafefete keke e lagona le mafanafana, matua fetuutuunai, leai se deformation.5, lanu eseese: e tusa ai ma manaʻoga o tagata faʻatau, faʻapipiʻiina o lanu matagofie eseese.6, le puipuiga o le siosiomaga e le oona: silica gel mea lava ia e le oona tofo, mautu natura, faia i oloa maeʻa e le manaʻomia ona popole i le gaosiga o mea oona 7, faʻaogaina eletise eletise: paʻu silicone e maualuga le tetee, ma i totonu. e mafai ona tumau mautu le maualuga o le vevela ma le tele o taimi o lona tau tetee.I le taimi lava e tasi, o le silica gel e lelei le teteʻe atu i le maualuga o le voltage corona discharge ma le arc discharge, e pei o insulators maualuga, TV maualuga voli mata, ma isi.

shefd (4)


Taimi meli: Aukuso-25-2022